قدس آنلاین – سبزوار: مدير جهاد كشاورزي شهرستان سبزوار گفت: ۲۵۴ پرونده تغيير كاربري غيرمجاز زمين از پارسال تاكنون در اين شهرستان تشكيل شده است.

تشکیل ۲۵۴  پرونده تغيير كاربري غيرمجاز زمين در سبزوار

منصور برغمدي در گفت و گو با خبرنگارقدس آنلاین در سبزوار بیان اینکه وسعت اين زمينها بالغ بر هفت هكتار می باشد افزود :  پرونده متخلفان براي صدور حكم به مرجع قضايي ارسال شده است.

وي ادامه داد: تاكنون 48 پرونده مربوط به هفت هزار و 824 مترمربع از اين زمينها در شعبه ويژه تغيير كاربري دادگستري سبزوار رسيدگي و حكم تخريب ساخت و ساز هاي غيرمجاز صادر شده است.

وي یادآورشد : همچنين بر اساس تبصره چهارم ماده يكم قانون حفظ زمينهاي با كاربري توسعه بخش كشاورزي 11 پرونده تغيير كاربري با مساحت 42 هزار و 801 مترمربع توسط جهاد كشاورزي سبزوار به منظور ساخت گلخانه، مرغداري و صنايع تبديلي بخش كشاورزي صادر شده است.

وي خاطر نشان کرد : 9 مورد پرونده تغيير كاربري قانوني به مساحت 793 مترمربع نيز براي ايجاد خانه باغ و ساخت و ساز مورد نياز در باغ حكم گرفته اند.

برغمدي در عین حال اظهار داشت : سامانه تلفني 131 در چارچوب حفظ زمينهاي كشاورزي در سبزوار راه اندازي شده و مردم مي توانند هرگونه تخلف در اين زمينه را از همين طريق اعلام كنند.

20 هزار بهره بردار در بخش كشاورزي و باغي شهرستان سبزوار در 33هزار و 853 هكتار زمين كشاورزي و 16 هزار 798 هكتار باغ فعالیت می کنند . /  انتهای پیام

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.